Saturday, October 30, 2010

Fever aka Demam


Nape kau wahai demam?MySpace

Datang nak serang aku time2 aku tgh stado nk mampos nk exam nih?MySpace
Nape kau x datang waktu aku tgh sibuk jalan jauh2 datang ke kuliah?MySpace

Kalau kau datang masa tu,aku dapat mc,dapat tdo dgn enaknya dlm bilik..MySpace

Tak perlu aku serabut dgn apa2,dgn rileksnya otak aku boleh rehat..heheMySpace

Aku pelik dgn kau demam,nape kau sanggup buat aku mcm ni?....MySpace
Tak kesian ke kau kat aku?MySpace

Aku nk stado je,bkn study betul2..kan kau suka tu.MySpace

Kau serang aku time nie,aku tak dapat mc exam...huhuhuMySpace

Aku sedih ngn kau demam,sedih sekaliMySpace

Aku nk tumbuk kau supaya kau berambus cepatMySpaceMySpace

Tapi,tak boleh sebab aku tak nampak kau...MySpace

Tak kesian ke kau dgn aku?
Kalau kau kesian kat aku,silakan pergi dri badan aku..MySpace

Aku dh sedia karpet merah kat kau...MySpace


Sekian....khas utk yg bernama Demam,uhuhuk

(Apa aku melalut lagi ni)








No comments:

Post a Comment