Tuesday, October 12, 2010

ProblemO

Hari nie,setelah tdOoooo sepuasnya,berinternet  sekejap.Ehehehe,selepas pi Kl selama tiga hari,sememangnya badan ini perlukan rehat iaitu tdo yg panjang.Ahahaha :o.Namun,nk rileks rileks pom tak bleh.Ada je masalah nk menyibuk time nie.Oklah,time nie sya nk jerit kuat2 bagi 'org tu dengar'.Sakit hati yg ditahan tahan ini patut lepas je kan?Kalau tahan,habislah,mmg tekanan makin bertambah jawabnye.

''Org nk enjoy,bukan nk pikir pasal kau.Kau paham tak?dah kau cakap kau boleh terima hubungan kita is OVER!so?plezz la jgn ganggu aku ag.Kau ingat aku terhegeh2 sangat ke dekat kau???Wei,terima jela hakikat ni.sekejap kau kata boleh terima,sekejap tak!Yang kau nk seksa aku sampai macam ni,apehal??? Aku tak nk fikirkan kau lagi,kau paham takk??????Entah bahasa apa ag patut aku cakap supaya kau faham??N kau jgn ganggu family aku!Tu family aku tau tak,yg kau nk libatkan diaorg tu apasal??Kau asyik paksa aku,call aku setiap malam,aku serabut tau tak!Aku tak nak fikirkan kau lagi!! Kalau kau dh tahu aku tak nk kat kau,yg kau ganggu jugak aku apehal???hahhh???Pernah ke kau fikirkan perasaan aku??Tak pernah kann???? Cukup cukupla ganggu hidup aku lagi!! Aku pun ada hal lain yg patut aku fikirkan dari kau nih! Nape kau x kesiankan aku sebagaimana aku kesian kan kau hah?Aku pun manusia,fikirkan la perasaan aku.Plezzzzzzzzzzzzzzzzz la!Aku dah makin serabut dengan kau,tau tak?Makin sakit jadinya +++++ benci makin bertambah kat kau!Kau kata kau tak nk aku benci kat kau!Jadi,apa tindakan kau buat?Makin menjadi-jadi adalah!Tolong la fikirkan perasaan aku,lupakan jela aku ni.Tolonglah......terima je hakikat tu.Aku bkn nk seksa kau dengan tak jawab panggilan kau,cuma aku tak nak bagi kau harapan palsu yang tiada kesudahannya,Tolonglah..........aku ada banyak lagi nk fikir selain kau,jgn buat aku macam ni...jgn ganggu aku lagi.Tolonglah.........''


Lega sedikit.(sedikit je)selagi masalh ni x selesai,makin bertambahlah jawabye...Haduii.Maaflah kalau sape2 yg mengenali diri ini terkejut macam bunyi kilat tu bila baca post kali ni.Yep,ini baru separuh,bukan semua lagi.Huhuhu,bknnye apa.Rasa nk luah kuat2 ,org lain pom da keje gak kan>>Jadi,luah jela dlm blog.huhu.Masalh mmg ada dlm diri manusia,tak mungkin takde.Cuma terpulang terhadap individu tersebut utk atasinye.. :(.Maaflah post kali ini lebih emosi...:(

No comments:

Post a Comment